Groupon sprzedał miliardową ofertę

150x110

Wymówienie nazwy „Groupon” miliard razy zajęłoby prawie 32 lata, a konkretnie 11.574 dni.

 Groupon poinformował o sprzedaży miliardowej oferty, co pozwoliło firmie dołączyć do Apple, McDonalds, Ubera, The Beatles, Elvisa oraz innych marek i znanych postaci, które przekroczyły miliardowy próg sprzedanych produktów. Miliardowy groupon to oferta promocyjna o wartości od 11 do 20 dolarów na zakup pizzy i innych dań kuchni włoskiej w Pirrone’s Pizzeria w St. Louis w Stanach Zjednoczonych.

– Bardzo się cieszymy, że udało nam się dołączyć do elitarnego klubu „miliardowych” marek i znanych osób. Z drugiej strony podchodzimy do naszego sukcesu z pokorą – powiedział Rich Williams, CEO Groupon. – Ogromne podziękowania należą się naszym partnerom, którzy oddali promocję własnych biznesów w nasze ręce oraz naszym klientom, którzy na co dzień śledzą nasze oferty w poszukiwaniu najlepszych firm w okolicy.

– To świetnie, że miliardowy groupon został sprzedany przez naszą rodzinną firmę – powiedział Jay Jaworski, właściciel Pirrone"s Pizza. – Groupon to dobry pomysł na promocję w lokalnej społeczności. Bardzo skutecznie przyciągamy nowych klientów oraz sprawiamy, że stają się stałymi bywalcami naszego lokalu.

Ciekawe statystyki - miliard sprzedanych grouponów to:

Pirrone’s Pizzeria otrzyma 10 tys. dolarów w podziękowaniu za pomoc Groupon w przekroczeniu progu 1 miliarda. Kat Rowe z St. Louis, klientka, która nabyła miliardowy groupon, otrzyma roczny darmowy pakiet grouponów[1].

Pierwszy groupon sprzedano w październiku 2008 r. na zakup pizzy o wartości od 13 do 26 dolarów w Motel Bar w Chicago.

 

[1] 100 tzw. Groupon bucks do zrealizowania co tydzień w lokalnych firmach przez cały rok kalendarzowy


dostarczył infoWire.pl